Christmas is coming!

Ja już czuję ten świąteczny klimat. Do pełni szczęścia brakuje mi jedynie śniegu. Chociaż już w niektórych częściach Polski spadł. Święta, świętami, ale jakoś przecież czas do świąt musi zlecieć. Chwilowa burza mózgu. O wiem! Zrobię kalendarz adwentowy... dla psa. Niektórym może wydać się to kontrowersyjne. Myślę jednak, że wszyscy, którzy czytają ten post mnie rozumieją. W domu jednak wolę zachować to w sekrecie. Chociaż po mnie to się już wszystkiego spodziewają. Skąd w ogóle wziął mi się na to pomysł?



























Otóż czas do świąt chciałam ciepło sobie wypełnić, w obecności psiaków. A może
byśmy razem spędziły więcej czasu, coś poćwiczyły. Początkowo miało to całkowicie inaczej wyglądać. Efekt końcowy miał być tak naprawdę namiastką tego co chciałam zrobić. Wydało mi się to jednak zbyt skomplikowane do przekazania Wam. Postawiłam, więc na coś prostego a za razem estetycznego i ładnego. Przechodzę do dzieła ☺

Co będzie nam potrzebne:
  • kartka kolorowego papieru, technicznego
  • łańcuch choinkowy
  • sznurek
  • kartka z numerkami i zadaniami (na dolę podam gotowe do wydrukowania;) 
Dodatkowo:
  • dziurkacz
  • linijka
  • ołówek
  • nożyczki
  • klej
  • taśma to zamocowania naszego łańcucha

Step 1:
Wydrukować i porozcinać obie kartki (z datami i zadaniami). Zapomniałam o jednym zadaniu (jest ich 23), dopiszcie sobie albo zostawcie jedną karteczkę pusta tak jak ja. Porozcinaj numerki na kwadraciki, a zadania w paski. Kolorową kartkę podzielić na 24 karteczki (6x4), również rozciąć. Potnij również sznurek na paski około 10 cm.
Step 2:
Poskładaj na pół kolorowe karteczki i zadania. Poprzyklejaj zadania do środka karteczek. Chciałam mieć niespodziankę, więc losowo przyklejałam numerki do karteczek.
















Step 3:
Robimy dziurkę w karteczce dziurkaczem, tak żeby po zawiązaniu sznureczkiem się nie otwierała. Wiążemy sznureczki do karteczek.
Step 4:
Zawiązujemy sznureczki z karteczkami do łańcucha choinkowego. Długość łańcucha zależy od Was. Ja mam stosunkowo krótki, dlatego karteczki są gęsto. Przyklejamy taśma, np. do półki.
GOTOWE!



Prawda, że łatwe! :) Nie zajmie nam dużo czasu, a wprowadzi świąteczny nastrój do pokoju. Napiszcie mi czy skorzystacie z mojego posmysłu :)


Przypominam Wam również o świątecznej akcji BĄDŹMY MĄDRZY, POMAGAJMY SŁABSZYM!
Tak prezentuje się moja paczka, a Twoja?

















Pozdrawiamy R&P


Do wydrukowania na 1/4 A4














Do wydrukowania na 1/2 A4

14 komentarzy:

  1. Strasznie żałuję, że u mnie to odpada, bo nie znajdę codziennie czasu dla Psa, nie ma szans :(. Ale ślicznie Ci wyszło! ♡

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na kalemdarz adwentowy :). Jak będę miała więcej czasu to możliwę, że wykorzystam ten pomysł :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tym kalendarzem. Ja staram się jak mogę z Szastą spędzać każdą chwilę, ale choroba na weekend mnie rozbiera.. dziś spacerek i wsio. Mam nadzieje że w grudniu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł jednak ja nie mogę wyszaleć się z psem w ogrodzie ! D: Nie mam ogrodu...
    Ale naprawde milo było poczytać !
    Zapraszam na mojego bloga !
    http://kudlata-luka.blogspot.com/

    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci to wyszło! <3 Napewno skorzystamy z pomysłu. ;)

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  6. Wr... właśnie ukradłaś mi pomysł. Ale to nic, mam jeszcze inny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i zabieram się do zrobienia, ale zadania wymyślimy swoje :)
    http://prawiejakhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tym 'wyzwaniem' świątecznym! Idealne dla kogoś kto dysponuje garstką czasu! :D
    U nas by to raczej nie przeszło, bynajmniej nie w okresie świątecznym.
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie uważam pomysł z kalendarzem za kontrowersyjny, ba! uważam, że jest całkiem niezły! To doskonały sposób, żeby spędzić trochę czasu ze swoim psem podczas treningu czy sztuczkowania, nie tylko my czerpiemy z tego radość, ale również nasz pupil ;) Dodatkowo nawiązujemy z nim więź. Gdyby do tych karteczek doczepione zostały czekoladki dla mnie, to już w ogóle byłabym w niebie. W taki sposób mogłabym na święta czekać!
    Pozdrawiam ciepło, ściskam i zapraszam na http://czarnekudelki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest myśl! :) przyczepić do jednej karteczki i zadanie dla futra i czekoladę dka nas ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł! Niestety przed świętami mam masę przygotowań, więc obawiam się, że nie dałabym rady wykonywać zadań :(
    Ale Wam życzę powodzenia:-)
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. Chyba to przygotuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, szkoda, że dopiero dzisiaj zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog :) obserwuje :) a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://labowamania.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora