Bądźmy mądrzy, pomagajmy słabszym!

Niby dopiero jest listopad, ale nim się oglądniemy a będzie grudzień i święta. Kocham święta i ten czas, endorfiny wyczuwane w powietrzy, oprócz zapachu pomarańczy i cynamonu. Niestety nie wszyscy mają tyle szczęścia. W tym roku postanowiłam sobie, że zrobię zbiórkę rzeczy dla psiaków i kotów z najbliższego (około 60 km ode mnie) schroniska. Włączyłam się w ta akcję już na 100%. Mam zgodę Schroniska "Kundelek". Zbiórka jest dobrowolna, ale mam nadzieję, że pomożecie mi w niej :) Zaangażujmy się wszyscy w tą akcję, zaprośmy do niej również swoich znajomych, nie muszą mieć ani bloga, ani fan page. Wystarczy, że będą po prostu chcieli pomóc. 



Teraz nieco więcej o samych paczkach i wysyłce. Tak, więc paczuszki wysyłacie na własny koszt, wstępnie do 10 grudnia. Całość spakuję kilka dni później, więc spokojnie możecie do mnie napisać żebym zaczekała jeszcze kilka dni na waszą paczuszkę ;) Jak pisałam wyżej, ja również bardzo gorąco włączam się w akcję i przekażę wszystko co tylko będę mogła. Po zebraniu wszystkich darów od Was, w zależności od wagi, jeżeli paczka będzie w miarę lekka to wyślę pocztą, a jak będzie ciężka to zawiozę ją osobiście. Żebyście mieli pewność, że wasze prezenty dotrą, będą umieszczane zdjęcia przed wysłaniem/ dostarczeniem i po oraz te, które dostane od was :)

















Co się zwierzakom przyda:


  • ryż, makaron, kasza
  • koce
  • Niekoniecznie musicie dawać nowe rzeczy, mogą być również stare, które Wam się już nie przydadzą, w miarę dobrym stanie.
  • karmy, najprostsze co możemy podarować, wiem, że nie wszyscy dobrze stoją z kasą, obecnie u mnie też jest krucho, a rodziców nie chcę prosić, nieważne, ale ważne jest to, że liczy się nawet jedna saszetka za 90 gr,
  • Podkłady higieniczne, druga najtańsza rzecz zaraz po rękawiczkach jednorazowych, które również są potrzebne, jeden podkład kosztuje uwaga, uwaga 50 groszy.
  • smycze i obroże, głównie w dużych rozmiarach, 
  • miseczki
  • W biedronce wszedł już na stałe duży asortyment dla psiaków i kociaków, ceny są bardzo dobre, oprósz karm, mamy smakołyki, za którymi wszystkie psiaki przepadają oraz żwirki. Posiadając nawet mały budżet możemy w biedronce kupić coś fajnego :)
  • To co uwielbiam najbardziej. Wykażcie się własną pomysłowością. Możecie przygotować, np. domowe ciasteczka, zaskoczcie nas wszystkich! :)


Jak można wysłać paczkę:
Kto jest pewien, że weźmie udział, niech napisze w komentarzu: Biorę udział
Każdy kto chce wziąć udział, albo chce jakoś inaczej pomóc, niech się ze mną skontaktuje poprzez facebook'a, albo e-mail rafaelka44@wp.pl  napisz co chcesz kupić, a później prześlij zdjęcie produktu/ produktów, do albumu.
Możecie wysyłać pocztą polską/ kurierem, albo jak ktoś wytłumaczy mi na jakiej zasadzie działa paczkomat, to paczkomatem :)
O adres na jaki macie wysyłać piszcie do mnie na fb,albo na pocztę :)




5 komentarzy:

  1. Super pomysł, świetna akcja, oczywiście chętnie pomoge psiakom, ale zamiast płacić za przesyłkę wole te kilkanaście złoty wydać na jedzenie czy coś innego co przyda się w schronisku i zamiast na drugi koniec polski zawieźć przygotowaną paczke do 'mojego' gdyńskiego schroniska! Mimo to życze powodzenia w zbiórce, swoja paczkę zawiozę do Ciapkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. My jednak też wolimy zaoszczędzić te kilka złotych z wysyłki i przekazać psiakom z naszego schroniska,ale jeśli ktoś nie ma schroniska w pobliżu miejsca zamieszkania,to myślę,że to fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja, super post. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja organizowałam zawsze zbiórki w podstawówce. Świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na akcje :) Jeśli się uda to się przyłączymy, bo póki co jest akcja dla schroniska w naszej szkole.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora