What are we going to do?

Kolejny post, pn.: 'Co będziemy robić w ...?' Jesień! Nasze ro-ozległe plany postaramy się zrealizować w 100% do końca roku. Pisałam, że lepiej pracuje mi się na roku szkolnym, niż w wakacje. O tym co będziemy robić, w drugiej części postu. A o tym co robiliśmy na wakacjach: TUTAJ




A teraz lista, tego co chcemy zdziałać, ciekawe co z tego nam wyjdzie?:

  • Raz w tygodniu wychodzimy na dłuuugi spacer. Krótki zazwyczaj trwa u nas 1,5 godzinki, a długi ok. 2,5. Spacerujemy tak już od wakacji. Weszło mi to w nawyk i jestem pewna, że ten punkt zostanie zrealizowany w 100%
  • Postaram się wziąć za uczenie sztuczek. Jedna co miesiąc, czyli 4 nowe sztuczki.
  • Pusia bardzo mnie zaskoczyła zachowanie na spacerze, mianowicie jest spokojna obok innych psów. Chciałabym, żeby zachowywała się tak również w domu. Nie wiem tylko czy będziemy miały warunki do nauczenia się tego zachowania. 
  • Sterylizacja! Minęło już ok. 2 miesięcy od ostatniej cieczki, więc spokojnie możemy myśleć o planowaniu zabiegu.
  • Przechodzimy na suchego brit'a senior. 
  • Zdecydowanie muszę podtuczyć Haczusia. Gdyby była babcia to by wiedziała co zrobić, żeby był tłuścioszkiem. Z tego co pamiętam to waży coś ok. 1,5 kg. Nie oddaje to jego dziennej zjadanej  porcji, wielkości kota 5 kg. 
  • Przy okazji zważę wszystkie psiaki i koty, tak po prostu, żeby kontrolować ich wagę. 
  • W planach są również pamiątki z moimi ulubieńcami. Wpadł mi genialny pomysł do głowy.
  • W tym czasie będziemy obchodzić urodziny Reksia (27.09) i Dżekiego (10.11), czyli już za niedługo. Już wiem co kupię. Oczywiście Wam nie powiem :) 
  • Chcę być obserwatorem w jednym dniu 7 albo 8 listopada na wystawie psów w Kielcach. Będzie może ktoś z Was? 
  • Jeśli do czasu Gwizdki nie zbankrutuję to pojawi się również post z prezentami świątecznymi.
  • Wigilia, Śnieg, jak pięknie. 12 potraw, często chcemy się dzielić nimi z naszymi pysiaczkami. Często nie nie wiemy, że wiele z nich może im zaszkodzić. Po co, więc ich na narażać na ból, skoro możemy przyrządzić im swoje własne, psie, świąteczne 12 potraw. Piszcie jak podoba Wam się ten pomysł? 
  • W październiku będę bawiła się w projektanta. Postaram się zaprojektować, skroić i uszyć derkę dla Pusi, a jak dobrze mi wyjdzie to również dla Pudzianka. 
  • Posty będą pojawiały się raz w tygodniu, w soboty.
  • Ledwo Opublikowałam, a już edytuję, Przeprowadzę akcję ProjektPrezent, więcej informacji myślę, że w listopadzie. Mam już upatrzoną sunie z fundacji. 

Posty, które czekają na pokazaniu się światłu dziennemu:
  • 'Personalizujemy ręczniczek'
  • 'Drugie życie skrzynki'
  • Kocham drugie życie produktów: 'Drugie życie pudełek bosch'
  • 'Kilka słów o książce'
  • 'Oszukaj psi nos'
  • 'Ocieplamy psie budy na zimę'
  • 'Weterynarz- mój zawód?'

Z tego co pamiętam to wszystko, jak mi się coś przypomni to dopisze do listy dam Wam znać. Dobra nie oszukujmy się, w cale nie mam takiej dobrej pamięci. Pamięta za mnie kalendarz. Wszystko sobie jakoś tak poukładam , żeby pięknie pasowało. 




















Pozdrawiamy 
R&P










10 komentarzy:

  1. Sporo tego! W takim razie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, dużo planów i na pewno zostaną zrealizowane :) Też przydałoby mi się coś takiego, motywację już mam xD
    Zapraszam i pozdrawiam bibiblogdog.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sztuczki to naprawdę bardzo fajna rzecz! Swietne plany, zyczymy powodzenia! Na pewno dacie rade :) Jesli macie ochote, zajrzyjcie na nasz blog:)
    http://flyingshihtzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia! :)
    Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzymy powodzenia! Mi też lepiej pracuje się w roku szkolnym.
    Pozdrawiam
    8lap1ogon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego ;) Mamy nadzieję, że uda się Wam to wszystko zrealizować. My w jesień/zimę chcemy się głównie zająć sztuczkami i ćwiczeniami na piłkach.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, fajne plany :) Trzymamy za was kciuki i łapy :D Obserwacja poleciała, liczę na coś podobnego http://sabaimax.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozplanowanie tego co chce się osiągnąć jest świetnym pomysłem. Nic tylko życzyć powodzenia! :) A ja czekam szczególnie na posty"drugie życie". Też uwielbiam robić coś z niczego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora