Porządki z komendami

Co jakiś czas wstawię post o sztuczkach. Uporządkuje wszystkie jakie znamy (łącznie z prostymi siad i daj łapkę). Zmobilizuje się i spróbuję nauczyć czegoś nowego, niekoniecznie trudnego psiaki. Na końcu postu niespodzianka .

•SIAD




Spokojnie, kota nie szkole, jeszcze nie :D
























 

Walczyłyśmy na fb o obróżkę, nie udało się nam, ale zabawa była fajna. Organizator zrobił kolage z wszystkimi pracami. powiem szczerze, że trochę mi zajęło zanim odnalazłam moje zdjęcie.

Tacy przyjaciele
Na reszcie dotarła do nas piękna wiosna, mogłabym nawet powiedzieć lato! Bardzo podobają mi się te dwa zdjęcia, co o nich sadzicie?



NIESPODZIANKA!
Chcecie konkurs? 
Tak sobie myślałam ostatnio, że trzeba jakoś nagrodzić moich wiernych czytelników. Z boku pojawi się sonda, sądzę, że koło czwartku/ piątku powinnam Wam podać temat.

Na koniec poruszę jeszcze jedną ważną sprawę: "Kiedy zaczyna się chamstwo?" 
Mieszka sobie z pozoru normalna rodzina, jednak ma w sobie coś charakterystycznego... Jest to miłość do zwierząt, mają sforę psików i ogromny, niestety nie ogrodzony ogród. Najbliższy sąsiad mieszka po drugiej stronie drogi. Od wschodu i zachodu dzielą ich złote pola. Jedno z nich uprawia "najmądrzejsze" stworzenie świata: homo-saolubiens. Wydało nawet swoje prawo: trzymania psów zamkniętych całodobowo pod kluczem. Jak sądzi 10 kilogramowy kundel zdeptał jej pole. Robi wielka aferę, archiwizuje zdjęciami "zniszczenia", bezpodstawnie oskarża małego psiaka. Podczas gdy po okolicy błąka się 20 kg przybłęda oraz luźno biegające psiki dalszych sąsiadów. Jak akcja potoczy się dalej tego nie wiadomo. 



12 komentarzy:

  1. Ona umie tylko siad ?
    Ja kota ucze sztuczek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie :D Powolutku uzupełniam zakładkę komendy ;) Co jakiś czas będą pojawiac się posty ze sztuczkami.

      Usuń
  2. Super zdjęcia.! :3 Ten kolaż mnie zaskoczył. :P Jeżeli będzie jakiś konkurs, to oczywiście udział weźmiemy. ;)


    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! Oczywiście, że chcemy konkurs! ŚLICZNE zdjęcia, a ten kolaż jeszcze lepszy :)
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myślałem, że tylko siad umie, bo zaczyna się wpis że zobaczymy co umie i rośnie oczekiwanie, że będzie coś więcej niż jedna komenda ;) także czekamy na więcej :)

    Pozdrawiam
    Michał,
    zapraszam na mój wpis o psach sheltie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Oczywiście konkurs mile widziany. Fajnie gdyby był fotograficzny :D

    Pozdrawiamy!
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów..Konkurs jak najbardziej TAK!
    +Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na więcej postów tego typu.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo konkurs! Czekamy z niecierpliwością!
    Pozdrawiamy cieplutko.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie czekam na dalszą część postu :).
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się ostatnio zabrałam za spisanie wszystkich komend. Zapisałam (z wyjaśnieniami, spokojnie) trzy kartki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora