Niedzielny spacerek

Mam zaplanowane już posty chyba na najbliższy miesiąc. Wszystko to co Wam obiecywałam, że się pojawi to będzie, wypisałam sobie i na pewno nie zapomnę. W dzisiejszym poście będzie niedzielny spacerek. Pogoda była cudowne, czego nie mogę powiedzieć teraz. Chyba nie tylko u nas jest tak źle? Miałam bardzo fajny program do obróbki zdjęć i filmów, ale oddałam komputer do naprawy i mi usunęli :( Postaram się w najbliższym czasie ściągnąć taki sam, na razie filmiki będą w takiej formie jak zobaczycie w tym poście. Koło czwartku, piątku powinnam się spodziewać paczki z allegro. Zasypię Was dzisiaj zdjęciami ;)





To są te obróżki. Napiszę recenzję dopiera jak skończy im się okres działania (coś koło czerwca/lipca),  jak na razie złego słowa o nich nie powiem. Zobaczę czy później też będą się tak spisywały. 



W końcu, znalazłam oznaki wiosny. Aż przyjemnie wyjrzeć przez okno. 







Wywiązuję się z postanowień- biegamy sobie. Ostatnio trochę mniej no bo wiadomo- pogoda. Biegałyśmy już w tamtym roku, ale za słaba kondycja i za zimno już było. Korzystamy z tego samego planu treningowego. Skończyłyśmy biegać i spuściłam Pusię, żeby sobie pobiegała. 







Takich widoków możecie nam pozazdrościć, nasze ulubione miejsce na spacerki. Poćwiczyłyśmy trochę sztuczki. Byłam zaskoczona kiedy Pusię nabrało na kąpiel w rzeczce. Kopała dziury, aż się dziwiłam. Mądra bestia- nigdy nie kopie u mamusi w ogródku :D


Przesuń mi się!


























Jaki psiak później był spokojny, ciekawe czemu :D?
Ps. bierzemy udział w konkursie u SłodkiejCzikitki
Pozdrawiamy

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Zdradzisz nazwę tego programu? :)
    U nas pogoda też okropna... Ale co zrobić. Liczę tylko na to, że przez deszcz i zimno młode roślinki, które wypuściły pędy, się nie zniszczą.

    Pozdrawiamy E&D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o ten do robienia filmów? -media movie maker, powinnam mieć w komputerze od nowości już, ale nw dlaczego nie ma :/ Trzymam kciuki za roślinki :D ( ja położyłam 4 małe klocki drewniane na ziemi i na to położyłam szybę) ;)

      Usuń
  2. U nas też paskudnie, dziś padał śnieg i jak patrzę przez okno nie ma zamiaru przestawać. My też z Morkiem coś zaczynamy biegać :-)
    morisdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas pogoda paskudna, ale teraz się na chwilę poprawiło :)
    Widać, że spacerek udany, a fotki cudne! :)

    Pozdrawiamy, http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na recęzję obroży. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nam pogoda również nie dopisuje. :( Zazdroszczę widoków oraz tego, że możesz swobodnie puszczać psa, żeby sobie pobiegł. Ja tak niestety nie robię, bo ucieknie za sarną, zającem...

    Pozdrawiamy!
    W&E
    yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Pusia jest niczym pies myśliwski, też goni dzikie ziwerząta. Nieważne czy to sarna czy bażant, pozwalam jej bo wiem, że i tak ich nigdy nie dogoni, a po za tym zaraz wróci do mnie (te dziury kopała bo wyczuła mysz, poźniej widziałam jak ta myszka uciekała- kocie idź na emeryturę).

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia moje psy nie lubią wody z wyjątkiem Rexa :D zapraszam psyy-pies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas już jest coraz lepiej(na szczęście) Prze piękne zdjęcia... Pozdrawiamy... http://tobicockerspanielangielski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo podobną nazwę bloga do mojego. :D
    layla-i-ja.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No, naprawdę macie mega tereny *-*
    Fajnie że biegacie :) My też biegałyśmy ale zrobiło się zimno no i nie biegamy ;/ Ale wrócimy do tego :D
    Pytałaś gdzie kupiłam adresówki-na allegro xd Jak kupisz 2 to trzecia gratis :)
    Ja również obs! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas deszczowo :( Super spacer i tereny !! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pies.
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne miejsca na spacerki :) Pusia super wyszła na wszystkich zdjęciach :D
    Czekam na recenzję obróżki ;)
    Pozdrawiamy W&K :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsca na spacerki można pozazdrościć, ale nie mogę przyzwyczaić się do takich płaskich terenów :D Mieszkamy w górach i takie proste łąki to dla mnie niecodzienny widok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora