Next DIY and OBI

Uwielbiam DIY. Za każdym razem robiąc zakupy dla psiaków zapominałam o klikerze. Postanowiłam, więc zrobić go sama. Jak nigdy robiłam zdjęcia w trakcie robótek. Oczywiście zaoszczędzone 5 zł możemy wydać na smaczki. Nawiązując do tematy smaczków w najbliższym czasie pojawi się Houl zakupowy, tylko dokupię jeszcze parę rzeczy.

Co nam będzie potrzebne:


1. lakier do paznokci -jeden ozdobny, drugi jako baza
2. metalowa zakrętka
3. kropelka, lub inny mocny klej, np. wikol
4. kawałek filcu
5. kawałek gumki


1. Zakrętkę malujemy lakierem bazowym, zostawiamy do wyschnięcia.



2. Następnie malujemy lakierem ozdobnym, to co nam podpowie intuicja. Ja postawiłam na prostotę i elegancję. Również zostawiamy do wyschnięcia. 


3. Na samym końcu przyklejamy klejem gumkę złożoną na pół i filc razem. A później oba elementy do zakrętki po wewnętrznej stronie wieczka. 

























4. Gotowe!
Banalny pomysł na stworzenie niepowtarzalnego klikera. Możecie go dowolnie personalizować. 

•  •  •  •  •

W zeszłą niedzielę, tj. 07.06 odbyły się zawody obedience w Rzeszowie. Spodziewałam się większej liczby "gapiów"- Co mi oczywiście nie przeszkadzało. Na poniższych zdjęciach zauważycie piękne bezchmurne niebo. Mogę śmiało powiedzieć, że pogoda się udała, nawet za bardzo. Zasypie Was teraz zdjęciami, ale lubcie chyba oglądać. 












































Na koniec mały bonus na zabicie nudy.



















Pozdrawiamy R&P

16 komentarzy:

  1. Jeśli o mnie chodzi DiY robię tylko na rzeczy które są drogie i nie ma ich w sklepach. Np. Linkę amortyzacyjną (http://staffikxbasenji.blogspot.com/2015/06/diy-amortyzator-do-rekreacyjnego-uciagu.html) bo nie ma na "siłę" uciągu mojego psa, szelki norweskie (nie mogłeś mieć 2 cm więcej w klatce piersiowej) oraz sobie pas biodrowy (nuda w weekend)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak szelki, czy smycz wolę kupić w sklepie, bo to jednak chodzi o bezpieczeństwo psiaka ;)

      Usuń
  2. Sama kiedyś zrobiłam taki kliker. Ale to zobaczyć czy Szasta będzie reagować jakoś. Wiadomo, zero reakcji, ale potem i tak kupiłam kliker w zoologicznym. Pomyślałam że na tą zabawkę Szasta zareaguje. Od czasu do czasu zareaguje ;) Przydaje nam się do rzeczy które długo wałkujemy a nie możemy tego ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę do zoologa z myślą o klikerze i innych rzeczach, ale zawsze tak wychodzi, że wychodzę bez klikera :/

      Usuń
  3. Nie polecam takiego klikera bo ma bardzo cichy i nieregularny dzwiek, dla niektórych psów pewnie sie nie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, ja jakoś ostatnio zgubiłam kliker, więc pewnie skorzystam z Twojego pomysłu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na tan kliker, napisz czy się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zrobiłaś tego filcowego psiaka na ostatnim zdjęciu? :D Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten psiak naprawdę świetny! :) na początku próbowałam takiego 'klikera', ale tak jak inni piszą - ma nie regularny dźwięk.
    Pozdrawiamy,
    http://reksio-the-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że miałaś okazję obejrzeć zawody obi, w końcu hmm to już trochę rzadkość u nas :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na kliker!
    Kurcze chciałam się wybrać jako obserwator na zawody do Rzeszowa, bo wcale nie mamy tak daleko, ale nie sprawdziłam kiedy są i nie doszły mnie słuchy że już były.. :(

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, mogłybyśmy się spotkać, bo właściwi byli sami właściciele psiaków występujących, a nikt nie miał nic przeciwko żeby pooglądać - następnym razem ;)

      Usuń
  10. Filcowy psiaczek mega :D Sama chciałabym taką zwieszke do kluczy :)
    Jeśli chodzi o kliker to zawsze kupowałam w sklepach, ale czytałam o wersji ,,zrób to sam'', w sumie fajny patent. Jedynie przyczepiłabym się do głośności, bo klika dosyć cicho, ale jako chwilowy zamiennik czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniej gdy uczyłam metodą klikerową na początku też używałam zakrętki, teraz mamy normalny ale nie używamy :) Fajnie, że byłaś na tych zawodach. Piesek śliczny!
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award. :) Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora