Recenzja furminiatora


Nasz trymer kupiłam już jakiś czas temu. Pamiętam, że już w październiku się nad nim zastanawiałam, ale jakoś tak wyszło, że w końcu go nie kupiłam. Nie wiem dlaczego ceny na allegro aż tak się różnią od siebie. Można kupić go za 15 a nawet i za 50! złotych. 






















  • Wyczesywarka do sierści umożliwia w łatwy i szybki sposób pozbycie się podszerstka oraz wypadającej sierści u psów i kotów.
  • Pomaga w utrzymaniu zdrowej i lśniącej sierści u naszych czworonożnych pupili.
  • Jest o wiele skuteczniejsza niż szczotki i grzebienie do wyczesywania.
  • Redukuje przy wypadanie sierści w 90% - polecany przez hodowców.
  • Posiada 70 wytrzymałych ząbków ze stali nierdzewnej.
  • Redukuje ilość alergicznych pyłków z sierści zwierząt na które wiele osób jest uczulonych.
  • Ułatwia utrzymanie zdrowej skóry i dzięki temu lśniącą i zdrowo wyglądającą sieść Państwa pupila. Najlepsze efekty uzyskuje się w połączeniu z dobrze dobraną dietą (żadnych resztek ludzkiego jedzenia a tym bardziej słonych i z przyprawami).
  • Dzięki zastosowaniu specjalnego ostrza eliminuje martwy podszerstek bez ucinania włosa okrywowego.
  • Ostrze wykonane z nierdzewnej, wytrzymałej stali.
  • Zalecana dla dużych i bardzo dużych psów oraz koni.
  • Szerokość: 10 cm
Gwarancja: 12 miesięcy. 

Już po wstępnym oczyszczeniu spodni z kłaczków





























Jest całkiem OK kupiłam ją w najtańszej wersji za 15 zł. Co mnie zdziwiło przesyłka kosztowała tylko 5 zł, postanowiłam zaryzykować, już się obawiałam, że nie przyjdzie, bo nigdy nie wiadomo
jakie ktoś ma zamiary. Przesyłka mnie zaskoczyła, ponieważ doszła w 2 dni, a oczekiwane 7. Żeby nie było tak kolorowo musiała sobie poleżeć przez święta na poczcie. Kto wysyła sms'a z powiadomienie o paczce w piątek o 16?? Podszerstek eliminuje bardzo dobrze. W zasadzie to całkiem dobrze- nie nadaje się dla psiaków długowłosych :/ Nie ucina włosów okrywowych. Zadowala mnie jej szerokość, jest praktyczna. Nie posiada przycisku do automatyczne opróżniania, ale moim zdaniem jest on zbyteczny. Wyczesuje w zależności od ilości. Reksik i Pudzianek maja bardzo bujny podszerstek- jedno pociągnięcie i cały trymer zapchany. Pusia jest mniej obdarzona podszerstkiem i dopiero teraz zaczyna się bardzo lenić. 

Jedno pociągnięcie.



Zalety:
-cena
-wielkość
-ochronne zabezpieczenie na ostrza
-usuwanie podszerstka
-dopatrzyłam się bardziej lśniącej sierści
-nie ucina włosa okrywowego

Wady:
-nie odpowiednia dla dłuższej sierści
dostępny wyłącznie on-line
-nie posada przycisku do opróżniania


Ps. Pamiętacie o konkursie??










22 komentarze:

  1. Super recenzja :). Furminator jest naprawdę świetny, a ja ciągle nie mogę się zmobilizować, żeby go kupić.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. W okresie linienia moja suka traci tyle sierści ze to jest dramat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka niska cena wynika z tego, że nie jest to oryginalny Furminator, a jego tańszy zamiennik :-)
    Co nie znaczy, że jest gorszy. My również mamy tańszy - Furmaster i spisuje się świetnie, a kosztował 30zł :)

    Pozdrawiamy! K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zbieram się do kupna takiej szczotki, Piano zrzuca tyle sierści, że spokojnie możnaby zrobić kołdrę i poduszkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. My mamy Furmaster i wydaje mi się, że wasz sprzęt to też coś w ten deseń :) Furminatory trochę różnią się budową, ale w sumie jestem ciekawa, czy działanie Furminatorów za 100, a nawet 200 zł różni się od Furmasterów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę! Dzięki wielkie za tą recenzję! Sisi strasznie się leni, dlatego myślę, że uda mi się namówić mamę na zakup oryginalnego furminatora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalny? Nam ta podróba sprawuję się świetnie i jest kilka razy tańsza!

      Usuń
  7. Zastanawiam się nad kupnem furminatora,twoja recenzja bardzo mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również zastanawiałam się nad kupnem Furminatora.. Jednak po namyśle zrezygnowałam, ponieważ Max mieszka na działce. :p U nas nie byłby potrzebny.. ale może w przyszłości :D

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moje psy to się raczej nie nada, no, może na Tarę, ale ją przerażają wszelkie szczotki (są takie straszne :o), więc odpada ;) Chociaż schroniskowe psiaki już miałam okazję furminatorem wyczesywać i nie powiem, fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ceny różnią się dlatego, że oryginalny FURminator jest drogi, a nie tanie są podróbki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja produktu. My mamy w planach go kupić. Z tym że z Shiry się strasznie sypie!
    Zapraszamy na nowy post! :)

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba i ja w końcu muszę się zaopatrzyć w furminator dla mojego futrzaka, bo sierści w moim domu zawsze jest mnóstwo. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny jest ten trymer, jednak my go nie potrzebujemy bo Wiki i Zuzia mają włosy i się nie lenią.
    Pozdrawiam,
    wesolepupile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. My mamy ten z Tesco i sprawdza się bardzo dobrze, nie kupiłabym oryginalnego :).
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Także mamy ten produkt. Też chciałam zrobić recenzję, ale skoro już Ty zrobiłaś to ja nie muszę ;) U nas się super sprawdza
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam go kilka dni po Was. Rozważałam kiedyś jego zakup i padło po Was ;)

      Usuń
  16. Ciekawa recenzja i fajny produkt do pielęgnacji psiej sierści.
    Ja niestety nie skorzystam, gdyż Roxi jest długowłosa :).
    *
    Wróciłam na bloggera, przepraszam za brak aktywności na Twoim blogu, teraz będę to uzupełniać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze zależy jaki ten włos jest. Dżeki ma bardzo gęste i obfityyy podszerstek. Nie kosztuje dużo, może warto spróbować ;)

      Usuń
  17. Nie nadaje się do długiej sierści, dla mnie niestety to go dyskwalifikuje. Habsterski ma sporo podszerstka, a przy tym długą sierść, więc u nas odpada. Najważniejsze, że u Was się sprawdza i spełnia swoje zadanie :)

    Pozdrawiamy,
    Ola i Habs

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie zapraszam : http://psiabizuteria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każdy komentarz.
Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

Zaprojektowane z przez Fursora