Jak pomagamy innym

Miałam zacząć porządkować posty, ale zawsze jest jakiś temat bieżący- ważniejszy. Dzisiaj podzielę się z Wami jak pomagamy innym, więcej informacji w podsumowaniu. Pomagamy ogólnie schroniskom z całej polski: karmimypsiaki.pl
Pomagać możemy na wiele łatwych sposobów, np:

  • zwykłe Selfie może pomóc, 1 Selfie= 1 posiłek



  • Ubezpieczanie Pupila, 10 % kosztów przekazywane jest dla schroniska, ja chyba jednak nie skorzystam

  • Nakarm Psiaka, ja odpowiadam na e-maile, które do mnie przychodzą (wygodnie, zapiszcie się)




    • oczywiście Adopcja, w przyszłości na pewno TAK!


    • Pomoc przy Okazji często robicie zakupy w : ZooplusTchibo, PromodYves Rocher, Keko.pl, 5.10.15, Inbook, Intymna, Beautikon, LEDtechnics, Od dzisiaj kupujemy tylko wchodząc z linka KP, każda z tych firm przekazuje od 4-15% zysku dla schroniska. 
    • Kiermasz Książek, niestety już się odbył, a reszta szybko poszła w internecie :(
    • Wpłaty, możemy jednorazowo, albo, np. co dziennie po 1 zł. Jak będę posiadała własne konto, to będę tak przesyłała po złotówce dziennie
    • Pomagaj Codziennie, spotkał się ktoś z billboardem psiak do adopcji, szczerz ja chyba tylko raz. Klikamy codziennie, 3 miliony kliknięć= 1 billboard, brakuje już na prawdę niewiele. My klikamy
    • Dla Firm - do współpracy z firmami podchodzimy, jak do kolejnego projektu, w którym zrealizować musimy wszystkie postawione cele
    • Kontakt Jeśli chcesz zapytać o akcję; chciałbyś zostać wolontariuszem lub w inny sposób włączyć się do akcji; masz nowe pomysły, jak pomóc Psiakom oraz schroniskom; adoptowałeś czworonoga i chcesz podzielić się z nami swoją historią - pisz śmiało na adres: info@karmimypsiaki.pl
    • Koszulki- mam nadzieję, że w najbliższym czasie będzie leżała sobie taka u mnie w szafie
    • Zapominasz wchodzić codziennie na KP, jest na to prosty sposób- tapetka przypominajka ;)






    Informacje dotyczące:
    Nie jest to jeszcze wszystko, musicie sobie po postu popatrzeć jeszcze na stronie. Ja dodatkowo zgłosiłam się jako ochotnik na wolontariat (nie wiadomo czy w ogóle mnie przyjmą) i dołączyłam do grupy wspierającej. W bardzo łatwy sposób można pomóc inny. Prawda, że łatwo?? 
    Chcecie teraz recenzję zgrzebła, czy sztuczki?
    Pozdrawiamy i liczymy, że też pomożecie innym ;)



    15 komentarzy:

    1. Super pomysł na posta. :) Oczywiście pomożemy przez m.in. KP. :P

      Pozdrawiamy
      W&E

      OdpowiedzUsuń
    2. Super akcja, fajnie jest się angażować w pomaganie. ;)

      Pozdrawiam. :)
      albumcodziennosci.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Super akcja. Świetnie, że pomagasz. Może i ja się w nią zaangażuje :)
      Pozdrawiamy!
      S&S

      OdpowiedzUsuń
    4. Ja wzięłam ze schronu dwa psiaki (w tym jednego starego i schorowanego, który był ze mną tylko 9 miesięcy). Chciałam też jeździć do schroniska wyprowadzać na spacery, ale mam do niego dwie godziny drogi w jedną stronę... Raz spróbowałam i nie wypaliło...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zobaczyłam dopisek na dole ;)
        8lap1ogon.blogspot.com
        Proszę bardzo. Będziemy zaszczyceni.

        Usuń
    5. Super pomysł na posta!
      oczamipsa365.blogspot.com
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    6. Dobrze że pomagasz schroniskom :) Ja chcem adoptować jedną sunię która bardzo mi przypadła do gusty, ale jeszcze nie przekonałam rodziców.
      bibiblogdog.blogspot.com
      Zapraszamy i obserwujemy ! :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Fajnie,że są tacy ludzie co pomagają psiakom :) Także poszukam w jaki sposób mogłabym pomóc psom ze schroniska... Jak będę dorosła to adoptuję 1 lub 2 psiaki ze schroniska :)
      Pozdrawiamy:
      http://tobicockerspanielangielski.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    8. ciesze się,że wzięłaś w tym udział :)
      Ja również to zrobiłam by pomóc psiakom.

      Zapraszam
      http://szalonybelg.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    9. Cieszę się, że są jeszce osoby, które pomagają.
      Pozdrawiamy cieplutko.
      wesolepupile.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo miło z twojej strony że pomagasz potrzebującym :) http://psyy-pies.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. Świetne sposoby! Takie mądre posty są bardzo potrzebne, trzeba powoływać innych do jakiejkolwiek pomocy, bo często ludzie sami się na nią nie zdecydują.

      Pozdrawiamy!

      OdpowiedzUsuń
    12. Bardzo fajny post, może ktoś weźmie przykład :). Warto pomagać, szczególnie zwierzętom.

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja też zgłosiłam się na wolontariat oraz klikam co dziennie.
      Zapraszam do mnie http://psiepytania.blogspot.com/ (na końcu posta z 22 kwietnia jest konkurs).

      OdpowiedzUsuń
    14. Świetnie, że tak pomagacie. ;) Chciałabym kiedyś też pomagać jako wolontariuszka.
      A w przyszłości adoptować psiaka. :)
      Pozdrawiamy!
      W&R
      http://reksio-the-dog.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję, za każdy komentarz.
    Przesyłajcie linki do swoich blogów, a na pewno zajrzę :)

    Zaprojektowane z przez Fursora